Honza Barta mi svojim clankom pripomenul jednu moju uvahu.

Uplne sa nestotoznujem s tym, ze by sa mal FB pustit do PPC systemu v takej forme, v akom ho pozname u google. Podla mna, je sucasny model postacujuci a stale maju priestor to poladit a lepsie cielit.

Treba si uvedomit, ze ta hranica medzi otravovanim a unosnou mierou je krehka a FB ju nesmie prekrocit. Prevadzkovat platformu podobnu Adsense, mi nedava nateraz az taky zmysel. V com ja vidim potencial je naucit  ludi FB pouzivat aj ako vyhladavac. Je to narocna uloha, ale mnoho ludi pouziva FB viac ako google a nie je raritou, ze to maju nastavene ako hompage. Jeden cas FB testoval fulltext od bing, takze ich to asi uz napadlo a testovali to. Cas ukaze, ci sa odhodlaju a  podari sa im to nejako sikovne a neinvazivne implementovat. Ten vyhladavac bude dalsia sluzba navyse pre uzivatelov a tu reklamu tam ludia o to lahsie znesu.